AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Senle dalga mı geçiyor? Hem işi bırak diyor hem para yok diyor. Şizofren mi?
Bencede bak şizofren olabilir
Ayıp etmiş Sen hırsla bütün gücünle çalış yıkılmadığını ispat et
Böyle kalıpsız adamları nerden buluyorsunuz arkadaş bilerek mi seçiyorsunuz
Tamam tamam inandık biraz daha yaratıci senaryolar bekliyoruz.
👏👏👏👏👏 saygıyla eğiliyorum önünde. Gerçekten örnek birisin.
Eşin sorunlu galiba bence bir psikologa gidin Allah korusun boylesinden.
Pişman olmuş, bir anlık öfke ama bunun altında yatan sebepleri bulmak lazım
Doğru demiş git çalış hazır gelsin oh ne ala memleket
Ben kız halimle biri tatlı istese alırım. Türk erkekleri iyice cozuttu. Kadının çalışmasını talep etmenin şekli böyle gaddarca olamaz. Eşine tatlısını alırsın sonra uygun bir dille konuşursun çalışmasını istediğini.
çalışan kadın alsın o zaman
O zaman boşar seni gider aklıselim bir adamla evlenir.
@imnotsure kadının karnını boş işyerlerini kadınsız birakmayacan😂😂
çalışmak erkeğin görevi adam olan kadın parası yemez
Bence kendine saygın olmadıgını dusunuyordur cunku o istemiş sende iş hayatını bırakmıssın
Ne eşler var ya aşk sevgi masalına inanıp evleniyorsunuz işte böyle tiplerle yazık.
Bilmiyorum bence ayıp. Ama alt yapısı vardır tatlı istedin diye yapmamıştır kesin
İşte bunun için kendime her gün teşekkür ediyorum..
Hiç acıma devam et kendine güzel kiyafetler elbiseler al bakımlı ol saç makyajı bakım yaptır biraz ayilsin
Zaten bakimli bir kadinim ben sorun bu değil
Daha da dikkat cek biraz kafası çorba olsun
Yani amacım dikkat çekmek değil aslında. Benim amacım neden bu hareketi yaptı. Ben aldigim parayla ilk pastaneye gidip tatli aldım. Eve getirdim cay koydum masa yiyordum o geldi biraz uzuldu sarildi. Yani aslinda bunu neden yapti ben onu ogrenmek istedim yoksa zaten bakimli ve kiyafetleri olan bir kadinim
Adam öküz de ondan
Peki
Kavga cikarsan yeridir. Yaptigi cok yanlis hem isten cik desin hemde.. sacma ve kitici olmus ne yani bi tatli sadece.
Anlık bi sinirle ya da başka bi konuya takılı kalsa en fazla bikac günde geçer gönlünü almak isterdi... uzun süre sonra bunu yapmış olması dengesiz bi adam olduğunun göstergesi... eminim ilk değil bu tutumu ve umarım toparlar...
Adam bir ömür boyu sponsorun değil ki bencede kendi ihtiyaçlarını kendin karşılamalısın.
Ama biz ne için evlendik? Nem onun o benim ihtiaclarimi karşilamasi icin biz bir aile kuruyoruz ailenin icinde bunun lafi asla olmamali. biz bir omur boyu sponsor degil ama bir omur boyu evlilik surdurecegiz ne zannediyorsun evliliği karşilikli cikarcilikmi?
Hayal aleminde gezmeye devam edebilirsin erkeklerin gözü açılıyor artık gördüğün gibi bak adam sana git çalış demiş açık açık.
Ne hayali ne göz açılması ne saçmalıyorsun sen? Banane diğer erkeklerden. Ben zaten bir işe girip çalişiyorum. O zaman oda bana yanaşamaz ve cinselliğimden faydalanamaz. Oyle degilmi?
Sende ona yanaşamazsın ve ondan faydanalamazsın o halde. Gider başkasıyla yatarım ozaman dersen eğer oda pekala çakacak birilerini bulabilir.
Bende o zaman başka erkekler bulabilirim öyle degilmi? Bu konu uzadikca uzar. Konuyu acan sensin. Faydalanamazsin diyen sensin. Madem oyle oda faydalanamaz. Kısasa kısas. Bunu ilk soyleyen sensin ve boyle bir cevap alirsin bunun karsiliginda. Biz evliyiz ve benim ona sorumluluklarim varsa onunda bana var. Ben evde temizlik yemek yapiyorsam cinsellik yaşiyorsak oda bana bakmak zorunda. ne zannediyorsun sen evliligi oyuncak mi?
Ben "faydalanma" gibi bir şey demedim adam bir ömür boyu senin ekonomik sponsorun değil dedim. Evde temizlik yapıp bulaşık yıkamakla çalışıp para kazanmayı eşdeğer görmek çok yanlış.
Neden çok yanliş olsun? Bak nasilda dondun hemen. Ben alt tarafı bir tatlı istedim. Ben eşimi bir cuzdan olarak gormuyorum veyadda bir ekonomi sponsoru olarak gormuyorum sen konuyu captirip bambaşka birsey anlatiyorsun bana. Ben nasil evde iş yapiyorsam ve onu tatmin ediyorsam oda bana bakmak zorunda! Ki kaldiki ben yatlar katlar arabalar istemedim ben sadece tatlı istedim tatlı. Hani ne olduğunu biliyorsun değilmi tatlının? Ustunde fistiği olan hamur bir yiyecek türü? Hani milyonlar falan değil?
Sadece sen mi onu tatmin ediyorsun sen kendin de o adamla tatmin olmuyor musun? Seks demek kadının kendini adama sunup tatmin etmesinden mi ibaret. Ne kadar değişik bir zihniyet.
Evet bende tatmin oluyorum ama her zaman değil. O surekli tatmin oluyor ve ne isterse ona sunuyorum ben. Ben bunlari yapuyorsam evlilikte sevdigim icin ve sorumlulugum oldugu icin yapiyorum. Bunlari yapiyorsam oda bana yapmak zorunda. Bana bakmak zorunda. Sen resmen işine gelen yeri savunuyorsun resmen konunun dişindan ciktin ve kendimi nasil savunsam diye duşunuyorsun. Sen resmen diyorsunki sen evlilikte herseyi yap ama esin sana yapmak zorunda degil. Oyle bir dunya yok kusura bakma. Ustelik biz evliyiz ve ben ondan alt tarafı bir tatli istedim TATLI bence sen tatli ne demek bilmiyorsun suriyeli falansin herhalde 🤦🏻♀️
Mesele tatlı değil. Adam sana para vermekten sıkılmış tatlı sadece son damla olmuş. O sana bakmak zorunda değil sen kendine bakmaz zorundasın. O senin kocan o senin bir ömür boyu sponsorun veya sana bakmak zorunda olan bir adam değil. Sen hastalanırsın yatağa düşersin ozaman sana bakmak zorunda kalır bunu da yapması gerekir evlilik birliği bunu gerektirir. Bunun dışında eli ayağı tutan insanlar kendi geçimini kendi sağlamak zorundadır. Erkek tarafı bunu istemezse "ben bakarım sana" derse işler değişir bunu yapan da birçok erkek var ben kendim de dahil eşimi kendi işyerlerimiz dışında hiçbiyerde çalıştımadım kendi kafasına göre takıldı çalışmak isterse çalıştı istemezse çalışmadı. Bunun içinde maddi güç gerekir. Eğer bu maddi güç kocanda yoksa çalışmak zorundasın kuzum. Ben sana olanı ve hakikati söylüyorum ki uyan bu hayal aleminden diye. Dediğin şey için maddi güç lazım zenginlik lazım adamın seni içten sahiplenip sevmesi ve üstüne titremesi lazım.
İlk basta bana calisma diyen oydu onun icin işi bidaktim ama simdi gelipte bunu demesi doneklik. Ustelik ben ona oda bana bakmak zorunda evlilik bunu gerektirir ev arkadasi degiliz biz. İslamda bile boyledir.
Ha işte buna katılırım. İslam dini geçim sorumluluğunu erkeğe yüklemiştir. Ama İslam dini sadece bu konularda aklına gelen kadınlar için bunu yapmak bir erkek için enayilikten başka bişey değildir. Kadın önce İslam'ın gerektirdiği şeyleri yapsın Saliha bir kadın olsun erkek zaten ömrünü verir öylesi kadına. Günümüz kadınları asla böyle değil açığı kapalısı farketmiyor.
Ben oyle bir kadinim. Ve bu zamana kadar kocama iyi bir eş oldum sen hala neyi tartişmaya çalisiyorsun? Bana calisma dedi ve calismadim bana bakacagina inandim ve oyle olmasi gerekiyor zaten neden evlendik biz? ben onu o beni tamamlasın diye. Evlilik bunun icin var. Evet kadin erkegi cuzdan olarak gormemeli erkekte kadini obje olarak gormemeli. Zaten evlilikte bunun olucagini bilerek erkekler evlenmiyormu? Ha evlendi ve kendisi gibi bir kadin sectiyse o baska. Ama oyle bir erkek evlenipde yok ben sana bakamam git kendin calis ihtiaclarini karşila diyemez. O zaman evlenmesin yani. Evleniyorsada bunlari bile bile evleniyor demektir. Senin yaptigin konuyu baska yerlere cekmek. Bana calisma diyen o ve zamaninda onunla tanismadan oncede calismiyordum ve yine beraberdik evlenel diyordu bana. Sen konuyu cok baska yerlere cekiyorsun
Alakasız yorum kadına çalışma demeseymis o zaman dırzo. Allahalla ya hem kadına evlenirken çalışma diye iş biraktiracaksin hem birakitimtan sonra ben sana bakmak zorunda mıyım hadi oradan. Ablam sende iyi bir ders aldin bence herkese ders olsun olur da böyle evlendikten sonra basına kakakacak olur mesleği asla bırakmayın görüyorsunuz bakın başları sıkışınca nasıl da yediğinizi boğaza diziyorlar
Ayrılmak istiyordur kesin
Kocan sana bakmaya mecbur üstelik işten ayrilmani o istemisse
Belki iş yerinde morali bozulmuştur veya başka bir şeylere kızmıştır. Sende o esnada üzerine gitmişsin dir
Adam seni seviyor hayat şartları bunaltmiş biraz, yinede kıyammış sana, söylediğine pişman olmuş, tamamen hayat şartları zor , size düşen maddi manevi destek olmak..
Bundan sonra sana vermiyecem ne halin varsa gör de sende
Ya ilişkilerde anlık sinir harbi olabilir
Adam sana artık para vermicem kalk çalış dedi diye işemi başladın
Oturup konuşmadınızmı bi orta yolu bulmayı denemedinizmi?
Tavrı çok yanlış ama geçim çok zor muhtemelen canını sıkan bir şey yaşamıştır.
Erkeklerin gerçek yüzü ne zaman görünür 1 Nişandan sonra 2. Evlendikten sonra ben kurtuldum nişandan Allah da seni kurtarsin çocuğun yoksa ne mutlu sana
Üzüldüm çok bencil bir adam çocuk yapma hemen belki boşanırsın
Sana calisma dediginde ne is yapiyordun ve Şu an ne is yapiuorsun
O dedi diye işi bırakmak olamaz , çalış al hiç böylelerine kimseye laf ettirme kendine de saygı olur
Şerefsizlik yapmış hem öyle hem böyle olması yanlış
Çaresizlik çok zor
Seni seviyor ama geçim derdi insanı bitiriyor ne yapsın
zamanında dedik herkese
elin oğlu bi yere kadar seni çeker!
evlenmeyecek o zaman
Başka bir şeye sinirlenmiş ve sinirini senden almış. Asla işten çıkma, devam et. Evde yorulup karşılığı bu olacaksa paranı kazan yorul bu daha iyi
Bütçeyi iyi ayarlamalısın belki bundan dolayı kızdı belki de başka şeye sinirlendi sana patladı sonra da pişman oldu
Sende agir davranmissin, hem calisiyor hemde sana hizmet ediyorsa rahatsiz olur iyice normal.
Agirmi davrandim? alt tarafi tatli istedim ne yaptim derisinimi yuzdum? bana o calisma dedi bende isi b8raktim. Bende ona hizmet ediyorum gıkım bile çıkmıyor?
Bence zaten bastan hata yapmissin... Isi onun istedigi icin neden biraktin ki?
orada haklisin. Hata yaptim
Toparlamanin yolu olur tabiki ama sikinti yani bas agrisina yol acacak sana gereksiz yere. Konusmak istersen ozelden yazabilirsin.
Belki o an canı bir şeye sıkılmıştır sinirini senden çıkarmıştır. Hemen kötüye çekmemek lazım. Daha önce bu tarz bir şey yaptı mı?
Adam bence sinirli haline denk gelmişsiniz o yüzden öyle demiştir ondan gelip sarılmıştır ama eşinizi tam tanımadığımız için bilemeyiz
Seni çalıştırmak icinmi aldı nedemek git çalış insan tabikide çalışır hayat müşterek tir ama bu usluplami hayır inadına çalışmam eşsek gibi vericek
Adamın tavırları yanlış bence sana böyle bi üslup kullanmasına izin vermemelisin
Sen gel bana bırak onu ya vereyim ben insanlık öldü mü sanki
Allahım sen beni böyle erkeklerden koru. Bu ne ya. Bununla ömür geçmez cidden.
Bunu yapmaya hakkı yok ya biri dolduruşa getirmiş ya da eşin maymun iştahlı
Çok acımasız hayatlar çok üzüldüm adına benim kadinim tatlı isteyecek ammmkkkorr yaraturim
Erkekliğinden utanır insan, karısına öyle bir şey der mi hiç
Eşinin sorunları üst üste geldiyse sinirini anlık senden çıkarmış olabilir ve onun pişmanlığı
Kalıbına tüküreyim🙄
Dengesizin teki yazık
Çok kırıcı bir davranış, affetmek zor
Çalisman şart , daha bu zamanda bunu yapan , 40, 50 snde ne yapar biliyor musun? Çalis git , sevgi gösterilerine aldanma.
Bu sorunu aşman internet üzeri bazı iş yöntemleri ile kendi paranı kazanıp hatta ondsn daha fazla kazanıp intikam alıp ders vermen çok kolay aslında
Ben de böyle bir iş arıyorum önerebilir misiniz
@Cancancan81654 tabi ama herkesin yapabileceği iş türleri farklı yorumlar birbirine karışmasın. Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Sen instanı at ben sana yazayım
@Cancancan81654 peki dangerarms7 hesabıma yazabilirsin
@Cancancan81654 neden engelledin?
Kocan önce erkek olsun Öney öyle ya
Sende onu süründü bnce
Hayir surundurmicem ya neden oyle yapayim. ama biraz kirginim ona
Himm ama sen çok uzulmussun tavrına bnce
Evet uzuldum gonlumu almasini bekliyoru. gercekten pisman olmasini bekliyorum oylede zaten galiba
Ne yaptiki nasıl pismzn
Sen sorumu okuduğuna eminmisin?
Ne yaptı derken onu demiyorum. Pişman olduğunu belirtmek için sadece ise başla demesi sarılması yeterlimi senin için?
Tabikide yeterli degil. Gonlumu almasi icin gercken pişman olsun ve bana gercekten bunu hissettirsin. Acikli konuşsun gercekten sevgiyle saclarimi okşayip sıkı sıkı sarilsin gonlumu alsin yani
Ama o sana kiysada sen pek ona kıyamıyorsun :)
Oyle, Sevdigimden :(
Olmaz bazen kıymayı bileceksin yosa hep sen kıyılan olursun
Doğru
Pasif ol ona karşı üzüldüğünü kırıldığını belli et soruncada bağırıp cagrmadan kırgınlığıni dile getr. İllaki dayanayacak gönlünü alicaktir
Oyle yapiyorum
Harika ülke ekonomisi
Ekonomiyle ne ilgisi var konumuzun
Ayıp etmiş ancak belki parası yoktu ya da ödemeleri fazlaydı.
Ayrıca bir laf etmiş ve seni seviyor bunu hissettim.
Ama durumumuz iyi yani borcumuz falan yok
Bilemezsin, ayrıca herkes hata yapabilir. Birini hatasıyla sevemezsen eşi olamazsın. Unut gitsin. Ona çalışmaya devam edeyim mi diye sor. Sonrada tatlımı almayacaksan kendim alırım de o anlar.
Ben bu hata cumlesine pek katilmiyorum. O zaman gitsin aldatsin ben affedeyim oyle birsey yok. Ha bu olay ayri tabikide bunda affedilebilir. Ama buyuk hatalarin pişmanigi ile evlklik yurutlmez
İnsanlar neden uyuşmuyor biliyor musun? Konuşmuyorlar, içlerine atıyorlar. Ona senden bir şey isteyemeyeceksem nasıl erkeğim olacaksın de, ben aldatmadan bahsetmedim. İçini ona dök kadın gibi kibarca, çok üzüldüm de ve bırak o telafi etsin izin ver. Benden bu kadar 🙂
Kocaman Allah bile hatalarınızı olmasa hepinizi yok eder tekrar yenilerinizi yaratırdım derken bu kadar kibirli olma❗️
Kibirli degilim
O öyle dediyse sende ver kazan
İşte sizin sorun cozme biçiminiz. Hic demiyorsunuzki ne yaparizda bu sorunun ustesinden geliriz. Akliniz fikriniz seks
Nah sorun çözülür yap bakalım sana adamlık yapmıyor
Akliniz fikriniz cinsellik. İki organin birbirine girip cikmasiyla ailevi sorunlarin cozulebilecegini zannediyorsun.
Beraber yapın evde işi madem öyle dedi
:( Onuda ben yaparım
Yanlış yaparsın kıymetin de olmax
sen ozaman boşa bence
Bosan?
Seni aldatmis simdinde vicdan yapıyor óç
🤣🤣🤣
En sevdigim kafa yapisi ya 😃
@Sarah__ ahahhaha
Çok yanlış Sen o adama ne yapsan hak ediyor
Ne büyük dertmiş bu.. Yazıııkk😭😭
Hatasını anlamış bence
Saçmalamış. Evinde kal çalışma bence.
Fake fake soru sıkmayın lan
Çalış sen de yan gelip yatma