Eşimden para istedim bana çalış dedi. Yaptığı kırıcı değil mi?

Yeni evli sayılırız. Eşimden bu sabah para istedim. Zaten sürekli istemiyorum ihtiyacım için istiyorum sadece. Bugün de marketten ped alacaktım. 200 TL verir misin dedim. Çok bir şey istemedim. Yüzü asıldı ofladı. Parayı verirken de çalışsan mı artık dedi. Ben ne diyeceğimi bilemedim. Çünkü durumu da kötü değil. Çalışmamı istiyorsan en başından deseydin keşke dedim. Parayı da almadım. Neyse gerek yok dedim. O da bir şey demedi. Kendimi o an o kadar kötü hissettim ki. Sanki yük oluyormuşum gibi...
Eşimden para istedim bana çalış dedi. Yaptığı kırıcı değil mi?
Cevapla