Birden fazla flörtü olan biriyle ne için konuşursunuz? Eğlence mi yoksa ciddi mi?

Mesafeli flörtlerse? Flört sayısı konusunda düşünceniz ne?
Aralarından seç beğen al gibi değişik geldi bana ama hahsshhssss
Birden fazla flörtü olan biriyle ne için konuşursunuz? Eğlence mi yoksa ciddi mi?

Mesafeli flörtlerse? Flört sayısı konusunda düşünceniz ne?
Aralarından seç beğen al gibi değişik geldi bana ama hahsshhssss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
hayır tabi ki
Kızların aynı anda 10 erkekle yazıştığını bildiğimden beri artık hiçbir kızla ciddi ilişki yaşamıyorum. Artık sadece F*ckbuddy ilişkisiyle devam ediyorum hayatıma.
Erkeklere de tavsiye ederim
Tövbe tövbe kızlara tavsiyen nedir peki
Bu yeni dünya düzeninde kızların düzeleceğini sanmıyorum. Sosyal medya cinsel pazara dönüştü zaten. Kızlara tavsiyem yok
Ama bu cinsiyet ayrımcılığına giriyor
ne dedim de cinsiyet ayrımcılığı yaptım acaba? hemen shaming yapmaya başladın sakin ol dostum
Sakinim zaten bayağı 😄 diyorum ki kızlara niye tavsiye yok shshhs
yeni dünya düzeni böyle artık (medyanın pompaladıkları vs)
kişi bazında kimseyi eleştirmiyorum ya da cinsiyete indirgemiyorum
Bide kızların düzeleceğini sanmıyoruma diyorum yani baksana genelleme ışte
genelleme yapıyorum evet istisnalar kaideyi bozmaz
O zaman fb olmak daha mi doğru sence insanlar için
Ben F*ckbuddy ilişki doğru ya da yanlış demiyorum. dönemin gerçeklerine göre yaşanılacak ilişkinin en fazla F*ckbuddy ilişki tarzı olduğunu söylüyorum
Genelleme yapmak dışarıdan iyi durmuyor ben tavsiye etmem
İstisnalar da yoldan çıkarsa ne anladık yani geneli bozuk diye insanın kendinden ödün vermesine gerek yok
o zaman genelleme yapmadan rastgele bir soruyu sana sorayım.
Son bir yılda kaç erkekten mesaj aldın, kaç erkekle mesajlaştın sen söyle? (Cevap vereceksen de doğruyu söylemelisin yoksa bu sorumu pas geçebilirsin)
Toplam kaç kişi diye bilemem çünkü telefonumda kayıtlı erkek bile yok ama bu hava değil yani en karakterli benim olayı asla değil. oldurmaya çalışmıyorum ve olmamış o kadar. Sadece bura da yazan eden olursa yardim ediyorum veya belli bi çerçeve içinde selamına karşılık veriyorum. Bu yüzden hesap kitabım yok zaten instagram da kişisel hesabımı da kullanmıyorum. oradan da konuşmuyorum sadece bi selama karşılık veririm verdim selam diye. aslında konuşmak bence normal ben buna karşı değilim ama çevremde sayılı insan var benim için daha uygun böyle mutlu olduğumu farkettim
Buna uygun insanlarla arkadaş olabiliyorum daha fazlası için ise çok zor çünkü gönül eğlendirmeyi itici dahi buluyorum. cevap vermem demek yalan olur selama karşılık veririm de ama konuşmaya devam ettiğim de kafamın uyuştuğu olurda ne güzel olur ama yok da neden olmasın ama anlamsız konuşmalara çok istekli sayılmam bi müddet sonra. O da bu uygulama için çünkü normal hayatımda gerçekten kimse yok. Haha mesela bu uygulamadan da biriyle gerçekten konuşmuştum ama sonrasında mümkün olmadı. biraz kapalı kutu gibiyim sanırım illaki cevap veririm bazenleri ama abuk subuk biri olarak değil. Siz?
Bu arada bir değil iki haa yalan olmasın ama bide şey iki gırgır şamata da yapıyom denk gelirse
Bura böyle 🤠😄
İki yıl öncesine kadar ciddi ilişki yaşamak istemediğim kimseyle flörtöz sohbetler etmezdim kimseye de yazmazdım. O zamana kadar da sadece iki kişiyle flörtleştim. Son iki yıldır da gördüklerim, duyduklarım, öğrendiklerimden şu çıkarımda bulundum. Evlenenlerin %50'si boşanıyor bilmem farkında mısın?
insanların artık aklı bulanmış, faydacı çıkarcı ilişkiler yaşanıyor. O aşk işleri bir önceki nesilden sonra raflara kaldırılmış
Evet ben de aşksız bir ilişki istemem, olmuyorda. çokta bir fikrim yok ne yapılır diye ama zorlamakla olan bir şey değil. Artık olmazsa yapacak bir şey yok muhtaç değilim. Olması güzel olabilir. olmaması cehennem değil çokta tın. Mutlu olmak için doğru yola kişinin kendisi karar verir. Herkesin kendi hayatı
Seni gayet iyi anlıyorum umarım gönlüne göre birini bulursun
Arayışta değilim zaten sadece olması gerektiğini anlarsın ya onun gibi bi durumda hayatımın aşkına defol git demem yani bu kadar. haha almamız gerekeni alırız
😄
Size de mutluluklar. nasıl mutlu olacaksanız ya da öyleyseniz her neyse artık.
Teşekkür ederim, sana da hayatta mutluluklar dilerim.
Zaten aklı başında ne istediğini bilen bir kadınsın o yüzden seçimlerin de güzel olacaktır
Ne istediğimi biliyorum ama her an kusursuz seçimler yapmıyorum tabii. Hayatta gerçekten seçimler ile ilerliyor ve sadece ne istediğini bilmek yetersiz kalır. Ona da olabildiğince her an ayak uydurmak önemli. Ben de her geçen gün daha fazla öyle olmayı umut ederim.😄 ne de olsa Bu da ilerlemek sayılır.
Ben de teşekkür ederim iyi günler size naziksiniz.
Euzübillahimineşşeydanirraciiiim Bismillahirrahmanirrahiiiiiimmm der uzaklaşırım
Hayır gelmez zaten
Hepsiyle evlenmek isterdim 🌹🌹
https://www.youtube.com/embed/_pdwlXQ7AyEResim uygun deyildir
Muzik dinlenebilir
Sizce olur mu, midesiz biriyle hem de gönül ilişkisi kurmak?
İşte soruyorum ben de insanlar ne düşünüyor
Siz de haklısınız burada midesiz değişik insanlar da var
Neredeyse hep öyle zaten
Hı hangi delikanliymış kadını reddetmiş
Bir kere kızları reddetmek hangi kitabada sıgarmış
Çulsuzluk demek gerekir meteliksiz 1 kişiyle devam etmesine
Parada varsa uygundur onlarda kesinlikle daha huzurlu bile olabilirler
Evet ben hepsini sevicem
Şaka şaka dayanamadım sonra
Gelecekteki turkmenistanlı eşime selamlar
Saygınlıgı yeter
https://youtu.be/yUgcfWMS-zM
olur olur başka
asla olmaz
Değişik dimi
Olmaz
Ciddi olmaz ki
Bi taraf ciddi bi taraf değildir falan öyleyse de
Hayır tabiki