Kız arkadaşım artık sana karşı aşk anlamında bişey hissetmiyorum dedi ve ilişkimiz bitti ne yapmalıyım?

Kız arkadaşımla çok yakın memleketlerde oturuyoruz aynı zamanda lisede aynı okuldaydık fakat benim sevgilim vardı o sıralar birbirimizle pek alakamız yoktu daha sonra okul bitti sevgilimle ayrılmıştık ve bir şekilde bu kızla muhabettimiz başladı ama hiç o gözle bakmadım oda bana bakmamıştır o sıralar çok kötüydüm bu kız bana çok destek oldu çok iyi hissettim onunla konuşurken vakit geçirirken bu şekilde 2 senemiz geçti arada sevgili olsak muhabbetleri flörtleşmeler çok yaşandı ikimizde birbirimize karşı bişeyler hissediyorduk açık ve net kısa kesmek istiyorum birgün arkadaşım geldi kendisi uzman izne ayrılmış bir süre benim yanıma geldi ve benim kız arkadaşımın olduğu memlekete gideceğini söyledi çünkü orada akrabaları var ziyaret amaçlı gidecekti bana sende gel dedi benimde bir anda aklıma kız arkadaşımla buluşmak görüşmek geldi daha sonra kabul ettim ve gittik bu kısımları geciyorum saat akşam 9 gibi ordaydık ve onu aradım zaten geleceğimi biliyordu arkadasım arabasını yıkıyordu oda o sırada ordaki ara sokaktan geldi bende ona doğru yürüdüm ve direkt sarıldım ona onun elleri yanda kaldı böyle sarılamadı bile bana çünkü ben normalde biraz çekingen birisiydim ama bunu aşalı baya olmuştu fakat o bilmiyordu o her bulusalım dediginde ben utanırım diyodum bu sebeptendir ki baya şaşırdı neyse daha sonra arabaya bindik o arkaya bindi yer yoktu pek ben mecbur öne bindim o benim oturduğum koltuktan tutuyordu destek olsun diye ben elimi geriye doğru atıp elini tuttum çok farklı hissettim daha once bunu yaşasam da sanki ilk defa bir kızın elini tutmuş gibi hissettim o yine çok şaşkın bir şekilde kaldı daha sonra bir parka gidip oturduk çok güzel 2 gün geçirdik detaylara girmiyorum merak eden olursa anlatıcam orada sevgili olduk o sevgili olalım dedi benimde gönlüm vardı zaten kabul ettim bu arada bu olaya 2 ay bile olmadı daha 2 senelik flort arkadas gibiydik 1.5 2 aya yakında sevgililik yaşadık ben evdeyken çalişmaya gitmeye karar verdim o gitmemi istemedi uzak kalıyoruz dedi hatta ben giderken çok üzüldü çok ağladı eğer gitmeseydim 3 gün sonra yeniden görüşecektik ama aile baskısı falan kaldıramayack haldeydim mecbur gitmem gerekti ben gittigim yerde işe başladım başka bir şehirde hâlâ aynı şehirde çalişiyorum oda kendi memleketinde çalişıyor ilk defa işe girdik oda bende benim ilk işim 12 13 saat sürüyodu ama işten çıkar cıkmaz onu arıyodum konusuyoduk bir sekilde görüntülü konuşmak istiyordu ama ortam olmadigi için konuşamıyodum yok olmaz diyip gerekçesini açıklıyordum üzülüyodu ama bisey diyemiyordu anlaştik 1 ay çalişip işlerimizi bırakıp ben evime donucektim ve goruscektik falan ama ben iş yerimdeki patronla tartiştim işten çıktım 10 günde 6 defa iş degistirdim en sonunda bir yerde duzgun bir iş buldum 20 gundur burdayim ben sabah işe gidiyorum 5 gibi cikiyorum o ise 1 gibi gidiyor gece çıkıyordu hiç denk düşmez olduk falam sonra bişey oldu bir anda sogukluk girdi aramıza 2 3 hafta yabanci gibiydik ve ben ona degistin dedim

Güncellemeler
+1 yıl
O biraz tepkili yaklaştı ama düzelticem bu durumu senle ilgili değil dedi ama hiçbişey düzelmedi ben 2 işte çalişiyordum akşam 6 gibi ilk işim bitiyordu 7 gibi diğerine gidiyordum 11 12 de gidiyordum gece 2ye kadar onun işten gelmesini bekliyordum sesini duyayım sorunlarimiza bir cozum bulalım normal olalım eskisi gibi güzel olalım istiyodum ama gelince uyuyordu hep bişeyler belirsiz anlamsız kalıyordu önceden yaptigi fedakarlıkları artık yapmaz olmuştu gün içinde ben yazmasam beni ara demesem
Güncellemeler
+1 yıl
Arayıp sormuyordu ve ben hergün neyin var noldu neden böylesin diyordum artık bana sinirlenmeye ve çok kırıcı konuşmaya başlamıştı hiçkimseye eyvAllahı olmayan ben her söylediğinde eyvAllah çeker olmuştum hem seviyordum hemde onu bu hâle ben getirdim diyordum bu uzun bir süre böyle devam etti ve birgün bana artık sana karşı aşk anlamında bişey hissetmiyorum dedi eskisi gibi olalım arkadaş olalım dedi sevgililik olmuyor dedi hisslerim bitti falan dedi ve uğraşmama rağmen yinede bitirdi
Kız arkadaşım artık sana karşı aşk anlamında bişey hissetmiyorum dedi ve ilişkimiz bitti ne yapmalıyım?
Cevapla