Kız arkadaşı artık sevemiyorum diyip bir çok kez ayrılıp tekrar birlikte olanlar var mı? Açıklamayı lütfen okuyunuz:)?

Arkadaşlar merhaba, kız arkadaşımla 1 buçuk senedir birlikteydik. Benim tarafımdan bir sorun olmayan yani kız arkadaşımı deliler gibi seviyorken kır arkadaşımın artık eskisi gibi sevemiyorum demesi beni yıktı. Ben fazlasıyla ona ilgi gösteriyorum ve geçerkten seviyorum. Her anında yanında olmuş her sıkıntılı zamanlarında yanında olmuş, bir sıkıntısı olduğunda yanıma koşa koşa gelip sorununu sıkıntısı anlattığı bir kişiydim ve gerçekten o da beni seviyordu ama zamanla bu sevgisi azalmış sebebi ise benim onu sevdiğim kadar beni sevememesi ve bunu vicdanen kendisine yedirememesi.. Doğal olarak bu kafasındaki düşünce onu yormuş ve artık birlikte olmak istemediğini emin bir şekilde söyledi bana. Bense bırakmak istemiyorum onun gibi iyi niyetli ve gerçekten iyi anlaşabildiğim , kafa dengim olan birini.. O da bunun farkında.. aramızda ne kötü davranma oldu ne ihanet oldu ne de birbirimize saygısızlık oldu ama sonuç ayrılma kararını zorla almak oldu ve biz 2. kez ayrılıyoruz kız arkadaşım hiç emin olamıyor ve bu beni üzüyor. Tekrardan birlikte olmak için ne yapmam gerekir bilmiyorum düşüncelerinizi merak ediyorum. Yani mücadeleme devam etmek istiyorum onu gerçekten ne kadar önemsediğimi ne kadar çok değer verdiğimi benimsesin istiyorum. Bu yüzden bir çok kez ayrılıp sıkıntılar yaşayıp sonra bir şekilde tekrar birlikte olanlar var mıdır acaba? Hatta kız arkadaşı sevmiyorum sevemiyorum diyip sonradan bir şekilde evlenenler var mıdır? Erkek arkadaşımı hiç sevmiyordum sevememiştim diyip sonradan evlenen bir çok kişi gördüm ve duydum da ondan sormak istedim.
Kız arkadaşı artık sevemiyorum diyip bir çok kez ayrılıp tekrar birlikte olanlar var mı? Açıklamayı lütfen okuyunuz:)?
Cevapla