Yüksek lisanstan mezun oldum, şimdi iş/doktora mı yapmalıyım yoksa kendime eş mi bulmalıyım?

24 yaşındayım, bu zamana kadar kalbimi öyle kapattım ki kariyer yapmak için kimseyle sevgili olmadım. Şimdi ya doktora yapacağım ya da iş bulacağım fakat kocayı ne zaman bulacağım? Sıralamada yardımcı olur musunuz?😁

Yüksek lisanstan mezun oldum, şimdi iş/doktora mı yapmalıyım yoksa kendime eş mi bulmalıyım?
Cevapla