2 mezuniyetim var iş bulamadım BİMe girdim burdan ilerleyip yükselmeyi düşünüyorum mantıklı mı?

Nasip olmadı çok uğraştım mesleğim için
2 mezuniyetim var iş bulamadım BİMe girdim burdan ilerleyip yükselmeyi düşünüyorum mantıklı mı?
Cevapla