Okul biter bitmez evlenmeli miyim yoksa kariyer mi yapmalıyım?

(Arkadaslar lütfen dalga geçmeden cevaplayın benim için önemli). Üniversiteden sonra hemen evlenmiş insanlara baktığım zaman çoğu evde kalmamak için ya da evlendi desinler diye evlenmiş gibiler. Hatta bir tanesi okulda bulamazsan zor bulursun tarzında konuşmuştu ama bana çok saçma geliyo bu mantık. Kendi adıma konuşursam ailem okumam için çok çaba sarf etti sağolsunlar. Şu an çok şükür iyi bir okuldayım. Okulum bitince hemen evlenirsem aileme karşı kötü hissederim. Sizce bu kaygım yersiz mi? Her evlat okul bitince ailesine yardım etmeli mi maddi olarak? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Detaylıca yazar mısınız?
Okul biter bitmez evlenmeli miyim yoksa kariyer mi yapmalıyım?
Cevapla