3 yıl peşimden koşan çocuk sevdiğini söylemediği için yüz vermedim. 6 ay sonra başkasını buldu ama ayrılmışlar. Bizden olur mu yine?

Onunla çıktı ve şimdi ayrıldı seviyordu onu belli ama benide hiçbir yerden silmemisti ayrıca onunla fotorafinı WhatsApp a yüklediği sabahtan önce ki akşam bana mesaj atmıştı numaramı mi sildin diye sonra ben tekrar ekledim ve sabah onunla resmini paylaştı neyse bende bir şey yapmadım hiçbir yerden silmedim hikayelerine bile bakmiyordum şu an yine bir umut doldu içim acaba diyorum olabilir miyiz

3 yıl peşimden koşan çocuk sevdiğini söylemediği için yüz vermedim. 6 ay sonra başkasını buldu ama ayrılmışlar. Bizden olur mu yine?
Cevapla