Iyi yapmismiyim? Sevgilim 3 senedir doğru düzgün is bulamadığı için ondan ayrıldım?

Herşey yerli yerinde bir ilişkimiz vardi. Cok kibar, efendi, sevgili, saygili ve yeri geldiginde romantik cok merhametli bir sevgilim vardi. Birbirimizi cok seviyorduk. Herseyimiz cok uyusuyordu. En büyük problemimiz is bulamamasiydi. Sans tanidim 3 sene ariyor bulacak vs diye bekledim. Ama sürekli ya is bulamiyorum ariyorum iste surda su var ama buda kölelik ya şunun az parasi var vs. Diye diye 3 senemiz gecti. Artik bundan koca çocuğuma da baba olamayacagini anladim ve ayrildim. Cok sevdim ama sevgide askda karin doyurmaz diye evlenip boşanmak zorunda kalacagima. Ilerde pisman olacagima cocugum babasiz veya böyle issiz bir babayi rol model alacağına en iyisi ayrilmak dedim. Cok zor oldu ama olmak zorundaydi artik. Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda siz olsaniz ne yapardiniz?
Iyi yapmismiyim? Sevgilim 3 senedir doğru düzgün is bulamadığı için ondan ayrıldım?
Cevapla