2.5 yıllık sevgilim hiç yakınlaşmadığım için benden ayrıldı?

Sevgilim artık yakınlaşmak istediğini söyledi. Öpmek ve ufaktan birşeyler yaşamak istiyor ama ben istemiyorum evlenince yaparım sadece ama ona da çok var daha üniversite 2. sınıftayım. Sadece el ele tutuşmaya izin veriyorum. O da bu yüzden beni terk etti aşkı yalanmış demek ki değil mi
2.5 yıllık sevgilim hiç yakınlaşmadığım için benden ayrıldı?
Cevapla