6 yıldır birlikte olduğum, bir şeyler yaşadığım çocuk beni terketti. Bir süre sonra bana geri döner mi?

Arkadaşlar benim alti yillik bi ilişkim vardi bu kişiyle biz bişeyler yaşadik Gerçekten sevdim güvendim.. Ama o beni birakti Yaptiği şeyin arkasinda durmak istemedi. evlenmeyelim dedi ama o şeye de devam etmek istedi.. Çok sinirlendim gidip annesiyle konuştum oğlunuz evlenicez dedi kandirdi, bana bunlari yaşatip birakti dedim herşeyi anlattim. Annesi de gayet sakindi Biz namusa önem veren aileyiz falan dedi eğer gerçekten sana bunu yaptiysa günahina girmeyiz Oturur konuşur gerekeni yapariz, isteriz falan dedi. Ama oğlunun umrunda değil kendisi şu an askerde ve beni heryerden engelledi bu konuyu annesine taşidiğim için iyice öfkelendi.. bi kaç defa aradim yazdim cevap vermedi. Sizce öfkesi geçince bi süre sonra geri döner mi bana, Ve en önemlisi annesi bu konuda ne yapicak
6 yıldır birlikte olduğum, bir şeyler yaşadığım çocuk beni terketti. Bir süre sonra bana geri döner mi?
Cevapla