Sevgilim eskiden başkasıyla bişeyler yaşadım diye benden ayrıldı. Pişman olup döner mi?

4 5 yıl önce bişeyler yaşadım biriyle ve şimdi onunla yaşadım. İlişkimiz fazla sürmedi benden ağlaya ağlaya ayrıldı. Bizden olmayacağını söyledi böyle şeyler olduğu için. Kendiside eskiden bişeyler yaptı tabi ben dert etmedim.. sizce geri döner mı pişman olup?
Sevgilim eskiden başkasıyla bişeyler yaşadım diye benden ayrıldı. Pişman olup döner mi?
Cevapla