Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çözüm bulacağım?

İyi arkadaşlar edindim 1-2 tanesi has dostmdur lakin genel manada aşırı yalnızım insanların aklına sadece canı yanınca dert anlatmak için geliyorum kızların arkadaş olmak istediği ama sevgili asla olmak istemediği kişiyim defalarca reddedildim mutluluğunu benle yaşamayan insanlar mutsuzluğunu bana dinletti ne olurdu biri de benim başımı okşasaydı ne olurdu biri de mutluluğu benle başarmaya çalışsaydı nerede yanlış yapıyorum ben

Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çözüm bulacağım?
Cevapla