Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl aşarım bunu?

Ki zaten öyleyim arkadaşlarım her zaman müsait olmuyor. Onların farklı arkadaş gruplarıda var benim sadece onlar arkadaşım. Kız kardeşim şehir dışında yılda 2 defa görüyorum sadece 1-2 gün. Bu aralar o kadar çöktüm ki ağlıyorum sürekli baş ağrım var. Çok yalnız hissediyorum. Arkadaşlarim müsait olmadığı için bazen çantami alıp tek başıma m. l m. l geziyorum o da evde durup çok düşünmemek için kendimi atıyorum dışarıya 😔 Kimseye anlatamıyorum bu durumumu. Çok bunalımdayım.

Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl aşarım bunu?
Cevapla