Kendimi çok yalnız hissediyorum bunu nasıl atlatırım?

Ben tek cocukm ve eşimden 2 hafta önce ayrıldım sürekli ayrıl barış ilişkimiz var zaten. yanımda her zaman bana sadık ne bir arkadaşım ne de ilişkim var her zaman tek başıma kalıyorum sorunlarla gerek mutlu bir aktivite yapmak icin bile birlikte vakit geçirecek biri yok hayatımda herkes kendinde bir bahanesi var biryere gelmiyor. Dizi film izle demeyin onlarda sarmıyor ben zaten pek izlemem odaklanamıyorum sıkıcı geliyor kapatıyorum uzun videoları. her şekilde tek olmaktan çok yoruldum?
Kendimi çok yalnız hissediyorum bunu nasıl atlatırım?
Cevapla