Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl kurtulurum bu histen?

4 aydır evliyim aslında birbirimizi çok seviyorduk ama onun sevgisinden şüphe etmeme sebep olacak çok davranışı oldu. Benim için birseyler yapmayı bıraktı hep veren taraf oldum. Benim varlığımı can sıkıntılarımı hiçbirseyimi görmez oldu. Sadece yatakta görmeye saçımı okşamaya başladı benim. Dün öyle bir patlama yaşadım ki hayatımda hiç bu kadar yalnız hissettigimi hatırlamıyorum. Kimsem yokmuş bi evde tek kaliyomuşum olmayan birini memnun etmeye çalışıyomusum gibi hissettim birden. Çünkü o gün arkadaşlarımın buluşma planına dahil olmak istememistim esimle vakit geciricem pazar gunu diye. Ama o bir an bile beni görmedi. Sabaha kadar yatakta ağladım. O da beni izledi. Gelip sarılmadı bile. Kendime ait olan hayatımı kenara bıraktım ben sanırım. Arkadaşlarımı boşladım. Evliliğim eşim için yaptığımı düşündüm bunu Ama böyle yapmak evliliğe daha çok zarar veriyormus sanırım. Sizce ne yapabilirim bu durumdan bu histen kurtulmak için?

Kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl kurtulurum bu histen?
Cevapla