Kendimi aşırı yalnız hissediyorum, nasıl kendimi toparlarım?

Kendimi çok yalnız hissediyorum aile bağlarimiz pek yok herkes kendi halinde 😔😢 annem hayatta değil ablama bişey sorsam oflu puflu binbir surat cevap veriyor babamada cok ters davraniyolar ben yumusak olmaya calisiyorum ama artik bende yiprandim aglayarak uyanir oldum ya kimsen yokmuşki diyorum resmen tek kalmisim nasil toparlarim babamada ayrı üzülüyorum? Nasil toparlayip kendime gelebilirim
Kendimi aşırı yalnız hissediyorum, nasıl kendimi toparlarım?
Cevapla