Ayrılır ayrılmaz başkasıyla yakınlaştım çok kötü hissediyorum?

Dün 2 senelik ilişkim bitti hatta 4 gün sonra yıl dönümümüz olacaktı. Öyle kötü ayrıldık ki gözüm kör oldu sinirden. Kafa dağıtmak için arkadaşlarımla eğlenmeye fakülte terasa gittik. Orada bir çocukla yakınlaştım son 3 saatimi onunla geçirdim. Kendimi berbat hissediyorum bitmiş de olsa ona yaşananlara 2 seneme ihanet etmiş gibi hissediyorum. İyi gelir sandığım eğlence daha mahvetti her şeyi. Nasıl toparlanabilirim?

Ayrılır ayrılmaz başkasıyla yakınlaştım çok kötü hissediyorum?
Cevapla