Sevgilimden uzaklaştım yakın davranmak çok içimden gelmiyo ve bunu daha öncebaşkakiiişerdedeyaşadım?

Son günlerde erkek arkadaşımdan soğudum sanırım. uzaklaştım gibi yakın davranmak çok içimden gelmiyo. daha önce farklı kişilerde de yaşadım bunu yani sorun bende ama yine aynı sonla bitmesini istemiyorum. ne yapıcam?
Güncellemeler
+1 yıl
İstemiyorum ama bitmesini 😦
Sevgilimden uzaklaştım yakın davranmak çok içimden gelmiyo ve bunu daha öncebaşkakiiişerdedeyaşadım?
Cevapla