Geçmişte sevgilimle yaşadığım bu yakınlık aklıma geldikçe kötü hissediyorum?

Birisiyle tanışmıştım peşimden koşmuştu karşılıklı hoşlantı falan derken sevgili olduk. Sadece öpüştük ama arabada gerçekleşti ön koltukta aramızda da mesafe vardı haliyle. Belki biraz tutkulu yoğun olabilir ama dışarda öpüşmektense bu normal gelmişti. Fakat ilişki bitince onu tanıdım ve yanlış bir insan olduğunun farkına vardım. Onunla yakınlaştıgım için pişmanım. Ve üstüme gelenler oldu; arabada nasıl öpüşürsün işte.. arabayı bi yere çekip öpüşmem çok yanlış bir şeymiş gibi lanse etti. Açıkçası bilmiyordum yanlış olduğunu. Bir de yanlış kişiyle olunca çok kötü hissediyorum aklıma geldikçe. İntihar edesim bile geliyor. Biraz hassas bir insanım. Uzun zamandır sevgilim olmayınca hormonlarım bu yönde çalıştım. Olgun fikir beyan edebilir misiniz? Pek iyi hissetmiyorum da. Teşekkürler

Geçmişte sevgilimle yaşadığım bu yakınlık aklıma geldikçe kötü hissediyorum?
Cevapla