4.5 yıllık i̇li̇şki̇m bi̇tti̇. Saygisizliklar vardi ama yi̇ne de aklimdan çikmiyor. Ne yapmaliyim lütfen yardim edi̇n?

Kız arkadaşım benim komşumdu bu sekilde başlamıştık bir aksam bir bahaneyle yazdım sonra öyle devam etti ilk güven problemi onu rahatsız eden birini bana söylememesi oldu ve ben o mesajları o cocuktan yakaladım tam önümde mesaj atarken sonrasında rahatsız ettigini söyledi bu yüzden cevap verdigini söyledi ve inandım sonrasında üniversite sınavına hazırlanmam gerek diyerekten benden defalarca ayrıldı ve sonra tekrar yazdı ben güvenimi kaybetmiştim ama seviyordum sonra bunu rahatsız eden kişiyle aynı ortamda bulundugunu ögrendim sonrasında bende başladım ortamımla takılmaya saldım seviyordum ama her ayrılıkta ortamlara atıyordum kendimi aglıyordu barısmak istiyordu barısıyordum sonra en ufak birseye kavga cıkarıyor bitiyordu bu döngüye girdi aileme sikayet etti beni eniştem annem kardesim hepsi kenara cekti dogruları gösterdi ben o süreden sonra ona bir söz verdim ve hep tuttum ama bu seferde kendisi değişti hakaretler küfürler istememeleri evlilige sıcak bakmaması hep kafamı karıştırdı özel şeyler yaşadık bu yüzden kopamadım belkide bilmiyorum son iki yıldır yazlıga gittiginde benimle kavga edip ayrılıp baska erkekleri takip ediyordu ve cocukların hepsi yazlıktan bizimde aynı yerde yazlıgımız var ama onun yüzünden oraya gitmeyi bıraktım son olaylarda işin içine aileler girdi herkes birbirlerini takipten cıkardı sanırım bitti bitmesi belkide en iyisi ama Şu an acım daha agır basıyor beni bedelli gittigim askerlikte bile bıraktı iş yeri açtım en zor günlerimde bıraktı her şey onun içindi ama anlamadı sanırım gözü dışarıdaydı herkes pişman olucagını söylüyor cünkü kendimi aileme ve işime adadım yüksek miktarda paralar kazanmaya başladım tek amacım rahat bi yasam vermekti ama ilgisiz kalıyordu bu yüzden yogun iş stresi büyümek istemenin verdigi zaman kayıplarına dayanamadı ayrıldıktan bir hafta sonra aradım ailemi arkama alarak düzelir diyerek ama umdugumu almadım nerdesin diyorum sanane diyor nerdesin görüsmek istiyorum diyorum evdeyim diyor görüselim konusalım diyorum tamam diyor sonra tekrardan mesajlardan kavga cıkarıyor sonrasında görüselim konusuruz diyorum yazlıktayım diyor istemiyorum demeye basladı ailemin yüzüne nasıl bakıcaksın dedi ben arkama almısken düzelir diye kendisi nasıl bakıcaksın nasıl bakıcam annemin yüzüne dedi son sözün mü istemiyor musun dedim istemiyorum dedi telefonda biraz agladım dayanamadım ve kapattık bir dahada haber alamadım görmedim aynı semtte oturuyoruz hala iyi ki bitti belkide ama nereye baksam onu görüyorum kötü kelimelerine ragmen kötü sözlerine ragmen güvensizligime ragmen nasıl yenerim dışarıdayken aklımdan cıkıyor bazen ama iş yerinde bi boslukta aklıma giriyor cıkmıyor lütfen akıl verin biraz sacma sapan yazmıs olabilirim ama elim ayagım bosalıyor cok söylicek seyler var ama söyleyemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
hiç yaşamış birileri var mı bu tarz olaylar?
4.5 yıllık i̇li̇şki̇m bi̇tti̇. Saygisizliklar vardi ama yi̇ne de aklimdan çikmiyor. Ne yapmaliyim lütfen yardim edi̇n?
Cevapla