Aramızda sırf 8 yaş var diye gözünde çocuk konumundayım, bu durumu nasıl lehime çevirebilirim?

Bir çok şey yaşamış olabilir ama önemli olan konuşma içeresinde ona olan saygım, tutumun ve doğallığım değil midir?
Ben bunu anlamıyorum işte illa yaş olarak küçük olunca bebek gözüyle mi bakılıyor insanlara.
O zaman onlara da onlardan büyükleri çocuk gözüyle bakıyordur.
Aramızda sırf 8 yaş var diye gözünde çocuk konumundayım, bu durumu nasıl lehime çevirebilirim?
Cevapla