Kendinizi benim yerime koyarak tavsiye verin lütfen 4 yıllık arkadaşıma bir şeyler hissediyor gibiyim ama imkansız?

Ben 4 yıl önce kara sevdaya tutuldum içeriğine girmeyeceğim 4 yıl boyunca kimseyi sevmedim en ufak dahi bir his olmadı başkasına karşı hissizdim ama bu aralar bana o gözle bakmayan 4 yıllık arkadaşıma karşı elde olmaksizin sanki bir şeyler hissediyorum onunda sevdiği vardı bir yıl boyunca çıktılar kız bir yıl boyunca oğlanın burnundan getirdi zehir etti benimle iletişimi dahi kestirdi en sonunda dayanamadı ve ayrıldı ama hala seviyor biliyorum kendide diyor zaten ben ona karşı hislerimi diyemem desemde bir şey değişmez çünku lafının 3te ikisi kardeşim iletişimi kesmeye çalıştım arada bir yanlış anlaşılma oldu onu bahane ettim ama çok yalvardi yakardı özür diledi helallik istedi ben onun sirdasiyim kendide hep der beni bir sen anlar bir sen dinlersin kimseye diyemedigimi sen biliyorsun kardeşim ben napicam bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum lütfen kendinizi benim yerime koyarak bir çözüm yolu bulun tavsiyeniz nedir.

Kendinizi benim yerime koyarak tavsiye verin lütfen 4 yıllık arkadaşıma bir şeyler hissediyor gibiyim ama imkansız?
Cevapla