İçime doğan hisleri dinleyip 10 yıllık arkadaşımla küsmeli miyim sizce?

çok kötü hissediyorum onunla konuşurken şu sıralar özgüvenimi düşürüyor sizce küssem abartı mı olur hislerim beni hiç yanıltmadı yanlış anlayabileceğimi düşündüm ama 4 5 aydır böyle her dediği imalı gelmeye başladı aşşırı negatif enerji veriyo bana... suçlu hissediyorum biraz ama önce kendimi düşünmeliyim sanırım
İçime doğan hisleri dinleyip 10 yıllık arkadaşımla küsmeli miyim sizce?
Cevapla