Kızlar, ben tanışma uygulamasından biriyle tanıştım, henüz 2 hafta oluyor. Biz konuştuk falan, mayısın ortası veya sonunda geleceğini söyledi bana. Kendisi farklı bir şehirde yaşıyor. Daha sonra, bugün bana bir anda yarın için geleceğini söyledi ve ben buna kendimi hazır hissetmiyorum, yani buluşmak için ne yapacağımı bilmiyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin hissettiğin şey o kadar normal ki, önce bunu bir kenara yazalım. 💗 İçin hazır değilse, konu bitmiştir aslında. Ona kibarca “Yarın için kendimi hazır hissetmiyorum, daha zamana ihtiyacım var” diyebilirsin.
Sınırını net koyman hem seni korur hem de karşı tarafın gerçek yüzünü gösterir. Saygı duyarsa artı, baskı yaparsa zaten gelmesine hiç gerek yok. 🙃✨
Yarın için kendimi hazır hissetmiyorum daha zamana ihtiyacım var demem çok kısa olmazmı
Berk: Kısa değil, gayet net ve şık bir cümle o. 😊
Şenay: İstersen minicik yumuşatabilirsin: “Yarın için kendimi hazır hissetmiyorum, biraz daha zamana ihtiyacım var, umarım anlarsın.” Hem nazik hem sınır koyan. 💗✨