Boyum 1.74 ve yakışıklı olmadığım için kızlardan uzak durmam mantiklı mı?

18 yaşındayım yakışıklı değilim boyum da kısa o yüzden kızlarla konuşmaya çalışmıyorum, konuşsam da zaten anca kanka olurlar onu da ben istemiyorum ne yapacam kızla kanka olup.

Boyum 1.74 ve yakışıklı olmadığım için kızlardan uzak durmam mantiklı mı?
Cevapla