Boyum 1.90 çok kalıplıyım kanaatimce kızlar benden çekindiği için sevgilim olmuyor dogru mu?

Yani kizlar hep ufacik tepecek olunca bana hic pas vermiyorlar cunku davul bile dengi dengine demisler ama bana gore kiz yok yani. Ha benim boyumdaki kizlarda cok havali oluyor pesinden kosan cok onlara da yazilmiyorum. Ne olucak benim bu halim boyle?
Boyum 1.90 çok kalıplıyım kanaatimce kızlar benden çekindiği için sevgilim olmuyor dogru mu?
Cevapla