Yakışıklı olmadığım için ve boyum 1.75 olduğu için kızlardan uzak duruyorum iyi yapıyor muyum?

Zaten onlar da benden uzak duruyor durmasam en fazla kanka olurlar. Ben de kızlarla kanka olmak istemiyorum yakışıklı sevgililerini anlatır yastık olarak kullanırlar anca. Doğru mu yapıyorum sizce.

Yakışıklı olmadığım için ve boyum 1.75 olduğu için kızlardan uzak duruyorum iyi yapıyor muyum?
Cevapla