Yakışıklı olmadığım için ve boyum 1.75 olduğu için kızlardan uzak durmam doğru mu?

Ben de güzel kız istemiyorum ama çirkin denilen kızlar da yakışıklı uzun boylu erkek istiyor. Kızlarla konuşmaya kalksam anca hemcinsleriymişim gibi kanka olurlar onu da istemiyorum zaten.

Yakışıklı olmadığım için ve boyum 1.75 olduğu için kızlardan uzak durmam doğru mu?
Cevapla