Boyum 1.75 olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?

Hiçbir kız 1.80 altı erkekle sevgili olmuyor bu gerçek kızlarla konuşmaya çalışsam benle anca kanka olacaklar bu yüzden hiç konuşmaya çalışmıyorum zaten kızlar da beni görmüyor bile onlar için görünmezim. Sizce doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.75 olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla