Boyum 1.75 olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?

1.75 boy erkek için kısa ayrıca kısa boylu kızlar var 1.55 1.50 kızlara da yürü demeyin en çok kısa boylu kızların sevgilileri uzun boylu oluyor. Kısa boylu erkekle kızlar en fazla arkadaş oluyor bu yüzden ben de konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.75 olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla