Eşim paranın lafını çok ediyor. Eşler arasında ayrım olur mu?

Sürekli kendi ödediği şeyleri, ben ödedim, ben paramla aldım, benim paramla alındı gibi laflar ediyor. Benim maaşım ondan az geliyor stajyer olduğum için. Karşıladığı her şeyin lafını ediyor. Misal arabasını kullanıyorum, benzini benim, alışverişi o ödüyor ben ödüyorum falan fistan. Çok rahatsız oluyorum bu durumdan çünkü ben eve bit şey aldığım zaman onu ikimizin adına alıyorum ve ayrı gayrı olmaz diye düşünüyorum. Onun bunu sürekli dile getirmesi beni çok rahatsız ediyor. Bu durumda ne yapmam lazım? Söylüyorum tamam diyor yine aynı şeyi yapıyor, aileden gelme bir huy…
Eşim paranın lafını çok ediyor. Eşler arasında ayrım olur mu?
Cevapla