Kapalıyım ve bu beni her ortamda değersiz hissettiriyor aşk mevzularındada erkeklerin beni sevmemesini buns bağlıyorum haklı mıyım?

Yani kız arkadaşlarım yeni bi ortama girince falan ondan hoşlanan erkekler çıkıyor falan bana çıkmıyor birde arkadaş olarakda sanki dışlanıyor gibi hissediyorum her ortamda kendimi bi eksi hissediyorum haklı muyum sizce
Kapalıyım ve bu beni her ortamda değersiz hissettiriyor aşk mevzularındada erkeklerin beni sevmemesini buns bağlıyorum haklı mıyım?
Cevapla