Kendimi yetersiz hissettiğim için sevgili yapmıyorum, bu düşüncem yanlış mı?

Özgüvensiz olduğum için kendimi her anlamda kusurlu görüyorum beni kimsenin gerçekten sevmeyeceğini düşünüyorum

Kendimi yetersiz hissettiğim için sevgili yapmıyorum, bu düşüncem yanlış mı?
Cevapla