Erkeklerin bana hak ettiğim değeri vermediğini ya da bana uygun olmadığını anladığım an aşkımdan ölüyorda olsam siliyorum?

Sizce bu sağlıklı bir psikolojik durum mu? Bu arkadaş ortamında da böyle. Layık olduğum sevgiyi ilgiyi alamadığım an bir daha hayatıma almamak üzere çıkartıyorum.

Erkeklerin bana hak ettiğim değeri vermediğini ya da bana uygun olmadığını anladığım an aşkımdan ölüyorda olsam siliyorum?
Cevapla