Ciao ✌️
Arkadaşların karşı cinsi etkilemek için senden fikir/taktik/yardım alır mı?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Ciao ✌️
Arkadaşların karşı cinsi etkilemek için senden fikir/taktik/yardım alır mı?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Evet, olmustu zamanında genç kızlara akıl verirdim eskiden ama artık boş verin diyorum. Sizi seven her halinizle sever cabaya gerek yok diyorum.
Sende anladın tabii bu sevdalar boşuna lee :D
Aynen seven isteyen her türlü yaninda olur.
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Seve seve fikir veriyorum tüm samimiyetimle. Kesinlikle vicdanlı ve dürüst olurum. Bana danıştıkları için de gurur duyarım. Sevgilililerine gıyabında enişte derim. Bir de ben onların sevdiği adama çok ciddi, mesafeli davranırım. Stalk yapmam. Evelallah güvenirler bana sonsuz şükürler olsun amin. Misal ben onların sevdiği adama yan gözle bile bakmam. Onlar mutlu olursa samimi olarak sevinirim. Terazi yükselenli olarak arkadaşlarımın mutluluğu ile içi kıpır kıpır olan biriyim, net. Herkes, her sevdiğim insan bencilce mutlu olsun istiyorum.. 🍀🍀😃😃
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Herkes mutlu olsun, aynen tatlım ☺️
😊🕊️🕊️😊
Çok teşekkürler tatlı soso ❤️😍
Rica ederim güzellik 🌺
Söylicem ama inanmıycaksınız evet alıyorlar xkjxjx gerçekten gelip bana soruyorlar hani ne yapalım ne edelim diye halbuki bilmiyorlar ki benim durum en beteri
shsjshs sonuç ne oluyor acaba :D
Valla iyi sonuç veriyor benim verdiğim akılları keşke bende uygulasam kxjxk
Eskiden çok olurdu bu.. Şöyle giyin, şunu yap, bu parfümü kullan falan diye tavsiye verirdim ama artık o kadar sabırlı değilim.. Zaten boynuz kulağı geçiyor. Şimdiki gençlerin maşallahı var..
Aslında sizi eahatsız etmek istemezdim ama parfüm önerinizi almayı çok isterim sizin için mahsuru yoksa
@erhanakkilicc hugo boss scent Absolute EDP, 1 million, 212 seksi men..
Az hareketlere bak :D
seksi olacak o.. Yanlış bilgi yazmışım.. 😅
Olmazsa olmuyor mu?
Olmasa da olur ama KS çeviriyormuş zaten kelimeyi nedense..
😅 çünkü terbiyeli
Teşekkürler aşkım.. 😘
Rica ederim sevgili ☺️
Cevap
42Cevap
Eskiden fikir verirdim artık kimseyle uğraşmıyorum. herkes kendi özgüvenini toplayıp kendini geliştirmeli.
Daha çok ben şimdi aşk ilişkileri uzmanı olduğum için 😂 bana şu sorular ile gelirler.
Sence benden hoşlanıyor mu? Ben de sorarım hali tavrı ne? O der ki şöyle böyle. Hmm derim aşık evet. Ya da hayır sana öyle gelmiş. Ama şu var ki en yakın arkadaşlarımın aşk hayatını genelde ben yönettim😂 biliyorum iyi bir şey değil ama yönlendirdik mı evet.
Almasınlar. Kimsenin gönül işi beni enterese etmiyor
İyi olur kendinden kötü olur senden bilir demişler
hey yavrum benim ortama bak şampiyonlar ligi gibi. biz ise hala burada grup seksin türkiye'de tutmamasının nedenleri'ni tartışıp duralım awk. boşuna demiyormuş meğer büyüklerimiz coğrafya kaderdir diye, şimdi daha iyi anlıyorum ne demek istediklerini.
johnny depp: amber heard, cara delevingne ve elon musk üçlü olsun güçlü olsun demişler.
elon musk cok kızgınım bu konu itibari ile.
cara Valerian ve Bin Gezegen İmparatorluğu filminde büyülemişti. bu arada hanım kızımız biseks.
izlemek isteyenlere link verelim.
https://www.fullhdfilmizlesene.pw/film/valerian-ve-bin-gezegen-imparatorlugu-izle/ cara valerian bin gezegen
Hayır almazlar. 😅 Güldüm bu soruyu okuyunca. Çünkü benim düşünce yapım onlara pek uymaz o yüzden.
😅 valla aşk konusunda herkese güzel tavsiyelerde bulunurum, kendim sınıfta kalıyorum
Genelde fikir alınan biriyim. Daha doğrusu fikri sorulan biriyim ama benim karşıt cinsi etkilemek adına bir özel çabam yoktur. Samimiyetimi sunduğum birisi benden etkilenir. Bunun da bir önemi yok bence. Aslen mevzu bizlerin doğru jnsanla muhatap olup olmadığıdır.
lisede iken hepsinin şiirlerini ben yazdım:) tavladılar kızları pokemonlar
Kendileri yapıyorlar da tutmuyor genelde bendende fazla fikir alan olmadı olmaz da alsalardı şu anda çok daha iyi yerlerde olurlardi
Bu kadar güveniyorsun yani kendine 😅
E tabi kendime güvenmeyip millete mi güvencem güvenmiyorum da fazla insanlara çünkü ben kendime güvendim dağ oldum
Kendine yaslanan dik yürür. Helal sana :D
Rica ederim sanki dik yürüyemiyor gibi hissediyorum yolda yani o niye
Kız konudan konuya atlama :D
Konuyla bağlantısız mi şimdi neyse
Asla etkileme çabasına girmem doğal olduğum gibiyim etkilenen gelir zaten😂
Levo soru o değil lan :D
Heh soru buydu, cevabıda o oldu 😃
Geçmiş olsun
Niye be
Düştüğüm falan yok benim, düşmemi bekleyenlere inat :D
Yok hiç bir şey anlamadım :D çaba sarfetmedim de
Harbiden ha. Hayatımda hiç ilişki yaşamamış insanım. Arkadaşlarım gelip bana soruyor. Bende kendisini iyi hissetsin diye hep olumlu şeyler söyleyip cesaret veriyorum. Herifler ilişki yaşamamış adamdan cesaret alıp ilişki kuruyorlar. :DDDD
Saygıdeğer hanımefendiler sadece uzun boylu kaslı ve zengin erkeklerden etkileniyorlar. 😊 Benim de onlara fikir vermeme gerek yok. 😊 Herkese idealindeki kişiyle mutluluklar, kendime de huzurlu yalnızlıklar diliyorum. 😊
Yok ya, kelin ilacı olsa kendi başına süreer🎈😂😝
sjsjssh :D fav söz
Evet ama genelde sevgilileri sen Özgeylemi konustun
Özge mi dedi bunu
Tam özgelik bir hareket diyenler oluyormuş
Elini burnuna sok kulagının tam ortasından öp 😃😃
Eğlenceli birisisin o zaman Özge
Her iki cinsde gelir Hatta daha çok karşı cins Analiz ve yorumlamada fena değilim tavsiyelerim ve durumu açıklamam genelde isbetlidir Gittide arz talep artar 😀
Alırlar ama benim dediklerim onların pek işine gelmez. Bu işlerden anlamayan insana da laf anlatmak çok zor. Dediklerimi yapacaksan anlatırım diyorum, yoksa beni boşuna yorma, derim.
Taktik değil akıl alır şöyle yap iş böyle...
ben bu tür konularda belki iyi olabilirim ama kendime ufak bir katkım bile yoktur.
Yok kendime hayrım yok. Bir laf vardır. Kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş. Sadece araları bozulursa fikir veririm
Kimisi alır kimiside almaz bizim sıkı dostluklarımız var kimse kimsenin özel hayatına müdahale etmez yorum yapmaz.
Benden karşı cinsi etkilemek için taktik alıyorsa üzülürüm ya... Garibim çocuk yaparken de artık benden taktik alır. Tövbe...😳
Tanıdık tanımadık herkes benden fikir alır yüzde 85 başarılı oran diğer şeylerde benden kaynaklı değil onun için yüzde 100 diyorum buna
Reis bize de yardimci ol jdjdjd
genelde her konuda bana danışırlar ama gene kendi bildiklerini yaparlar ve iş bøka sarar
Evet alırlar. Absürt tavsiyeler vermeyeceğimi bildikleri içindir.
Onlar daha çok fikir verirler. Çok iyi olduğumu söyleyemem bu konuda.
Evet alıyorlar taktik falan yok dürüstlük ve güven verdikten sonra etkilenir herkes
Yeri gelir ben onlardan yeri gelir onlar benden, burnumda tütüyorlar şerefsiier🤧
Alirlar isede yarar verdigim taktikleri kendim uygulayamam 🙄
Evet alırlar ama almalarına bile gerek yok, hepsi çok güzel. 🌸
Bir kere almıştı da verdiğim taktikler ters tepti herhalde 2 güne bitti tüm muhabbetleri. d
Benim birisini etkilemek için uğraşmadığımı bildiklerinden tavsiye almazlar.😂
Sıfır flörtöz olan benden almazlar öyle fikirler :D
Taktik filan veremem kimseye
Aşk işi sans işi bana göre
Etkilemek için değil ama kafasını karıştıran noktaları benimle paylaşıp fikrimi alan olur.
Bu konuda benden fikir alan kişi ahraz falan olması lazım ahshaha.
Erkekler değil de kız arkadaşlarım benden bir konuda fazla görüş alır zaten anlatırlar ne var ykk
Alırlar , akıl verip uygulamayanlar da ben 😑
shsjs yalnız değilsin 😃✌️
Tek olmadığıma sevindim 😅
evet 😀 ama bende cevabı yoktur
sjsjshs kelin ilacı olaymııışş :D
Bazen fikir alabiliyorlar
Senden mi hahdsja sonuç ne oluyor allasen
Sıkıcı
Sensin
O zaman neyse kdsjak
Bak şımarma lan 👊
Eskiden çok arkadaşım vardı..
Hepsi fikir alırdı.
Erkekler kadınlardan fikir almaya çalışıyor kadınlar erkeklerden, bence kendin ol yeter
Evet ama bu çok iyi bir fikir değil.
Kendi işinizi kendiniz halledin.
Eskidendi şimdi hiç ugrasmiyorlar direkt bankadan kredi çekiyorlar
Arkadasim yok
Yok onlar yeterince işveli ve cilveli
Yok ya kendin ol diyorum bu kadar
Hayır, almazlar. Ben hiç anlamam o işlerden 😅
Tecrübelerimi genç arkadaşlarla paylaşırım
Taktik alırlar ama karakter neyse odur😁
Almazlar. Git adam gibi konuş diyecegımı bılırler
Aklı varsa almaz çünkü kadrolu sapım
Hiç anlamam taktik işlerinden
Almaz tam bir öküzüm
Evet alan var bir tane de olsa var
Kendime faydam olmamış
Evet ama asla uygulamazlar
Hayır biz de herkes kendi pisirip yer.
Yok, çok başarılı değilim o konuda 😬
Gorseldeki kiz hemcinslerini etkiliyor ama
Alırlar
Yok almıyor
Yani taktik almak isteyen oluyor baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?