Hayır, ateşle barut yan yana durmaz. Kanka-Arkadaş bunlar uzak kavramlar iki cinsiyet arasında. Ya ilişki vardır ya da yoktur. Diğer türlü kafalarında sürekli ikimiz nasıl olurduk, çok seviyorumm vs vs. tilkiler dolaşıp durur.
Arkadaş sanırsın, ilgisine karşılık vermeyeceksen arkadaşlığı da uzatmadan bırakmalı. Nasıl desem boşa umut vermek gibi oluyor, öyle algılıyorlar. Yazık kimsenin duygusuy oynamamalı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet ben olurum tabi ki de fark etmez
Hayır, ateşle barut yan yana durmaz. Kanka-Arkadaş bunlar uzak kavramlar iki cinsiyet arasında. Ya ilişki vardır ya da yoktur. Diğer türlü kafalarında sürekli ikimiz nasıl olurduk, çok seviyorumm vs vs. tilkiler dolaşıp durur.
Arkadaş sanırsın, ilgisine karşılık vermeyeceksen arkadaşlığı da uzatmadan bırakmalı. Nasıl desem boşa umut vermek gibi oluyor, öyle algılıyorlar. Yazık kimsenin duygusuy oynamamalı
Hayır benim birine ilgim yoksa baştan belirtirim ve umut vermem, direkt mesafeyi koyarım. Arkadaş olduğum tek kişi sevgilim/eşim olur.
Karşı cinsle arkadas olunmaz bu işin sonu b. k biyere çıkar
Nasıl isterse öyle davranırım
Bilmem denemedim 😂
Olurum rahatsız etmiyorsa ilgisi.
Olursunuz tabi ki. Yedekte bekletin. :D
Olurum. Arada flört de ederim.
Olunmaz gibi
Olamadım
Olamam
Olmadım olmam
Arkadaş kalabilir miyim bilmiyorum çok zor
Hayır
Olamam
pekala olabiliyorum