
Karşı cins arkadaşlığında rekabet , hasetlik, kıskançlık yok mesela

Karşı cins arkadaşlığında rekabet , hasetlik, kıskançlık yok mesela
Olabilir. Bana saygı duyan kadın ya da erkek herkesle arkadaşlık kurabilirim. İllaki kadın olacaksa da aynı şekilde saygı ve onemseme ve değer beklerim. Bunlar yoksa o kadının arkadaşım olmuş ya da benim için bir hiç... Gerçekten önemi yoktur.
Arkadaşım oldu, kankam oldu ama canım yandı. Bu saatten sonra kızla veya erkekle arkadaşlık kurmayacağım. Sadece paylaşımlarda ve yorumlarda bir iki kelam edip bırakacağım.
karşı cins 1 arkadşaım vardır onunla da 15 seneden fazladır tanırız biribirmizi. Onun dışında KARŞI CİNS arkadaş yapmak gibi bir isteğim yok.
o yazdıklarınız her cinste olur karakterle alakalıdır
Cevap
25Cevap
Güven olduğu sürece tabi ki de.. zaten kadınlar ile daha iyi anlaşıyorum ben.
Hoşlanırım ama kızlar sapık olduğu için konuyu cinselliğe getiriyorlar hep o yüzden arkadaş kalamıyoruz
Valla bu devirde ben erkek olsaydım kadınlardan korkardım şeytan çarpmasından beterler 🤑☠️
Benim beynim eril ben hiç şeytan olamadım o yüzden kadınlı erkekli çarptılar beni fkfk ah keşke olabilseydim dişil enerjili eril beyinli bir lanetim resmen 🖖🏻
Sayın Ales dişil enerjili eril beyin dedim benim beyni değiştirelim BİM de varsa alırım fav marketim fjdkdk
Ben erkekler gibi saf canım yaşıyorum beyin eril 😂
Saf s*lak
Bize niye hakaret ettin ki şimdi, biz evimizde oturmuş böyle yemeğimizi yiyoz asdjdk
https://i.hizliresim.com/3kf772g.jpeg
Saf canım kalmalıydı düzelterek hata yaptım asldksdk
At at aramızda ayıbın lafı olmaz 😂
Benim gifteki amacım kıyameti koparmaktı (biri bakar biri yer kıyamet ondan kopar) #erilbeyin
Karşı cinsin nasıl bir şey olduğuna göre değişir 😀
Nasıl bişey olursa olur nasıl bişey olursa olmaz
Mikrofon sen de 😄
Arkadaşlıkta ne işe yarıyor bu çekim gücü 😂
Baş başa kalmadıkları sürece sorun olmaz sanırım 😂
Evet bir kez daha karşı cinsten arkadaş olmaz inanışıma destek ve güç verdin teşekkür 🙃
Ee kendine güvenmeyip kalabalığı seçen sendin 🥲
Bence güzel bir şey her an ''aaa esprime güldü acaba verir mi'' diye heyecanlanıyor insan...
Bununla alakalı herhangi bir karşıt fikrim yok. Hoşlanıyorum da demem hoşlanmıyorum da.
Şu arkadaşım zaten karşı cinsten oluşuyor küçüklüğümden beri her zaman daha iyi anlaştım
Elbette ama arkadaşlığı çok uzatmaya gerek yok çünkü zamanla bi çekim oluyor
Cinsine bakmıyorum.
Kafama yatsın yeter
Sınırı korumak önemli. Aşınca sıkıntı her iki taraf için de
Herkesle değil, fakat kafa uyuşan ve belirli seviyede ilerleyen arkadaşlıklara karşı değilim.
Hoşlanırım ve arkadaş olarak da karşı cins olması tercih nedenim...
Merhaba,
Hayır hoşlanmam, sadece eşimi istiyorum! 😅
Hoşlanmam
evet bolca kadın arkadaşım var çokta iyi anlaşırız
Eeevett ama kişiye göre değişir gerçi.
Hoşlanırım Ama dikkatli olmak isterim
Zorlanırım 😅🫣
Tabiki de çekememezlik yok hiç değilse
Erkekler daha kafadengi oluyor
Evet, hoşlanırım.
Kadınlar biraz zor geçinmek
Uyum olursa güzel
Oalbilri
arkadaşlık evet
Hoşlanmıyorum.
Evet
Hayır
Evet ama bu ona da bağlı
Evet
Evet seviyorum
Evet
Kesinlikle.
Hoşlanırdım
Tehlikeli bence
Geleceğe yatırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?