Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben açık giyinen biriyim ailesi muhafazakar bu yüzden benim hakkimda bize uygun değil demişler bizimde kavgali olduğumuz bu konu vardı onun üzerine ailem haklı diye düşünüp ayrılmış benden sonra ailesi sevginden eminsen arkandayız diyince geri dönmüş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Seni parayı tercih etmiş işte hayatta herkes her şeyi yapabilir
İyi numara yatmak icin gelmistir... bedavasin cunki
Ne alaka
Eskort parayla canım . sen bedavasin o yuzden... iyi numara cekmis
Eskort satin alcak kadar zengin bana kalmadi yani
Bedava sirke baldan tatlidir...
Gerçekten bu soruyu sormanla uygun olmadığını kanıtlamışsın
Derken?
Ailesi demişki ciddi bir ilişki yok sadece sevgili yap , keyfini sür bırak , o canım arkadaşım bunu sana bu şekilde anlatmamış, ona deki senin de aileninde mk deyip kçına tekmeyi bas
Başta istemediler ama sonradan istediler güvenme diyorum.
Bu işte bir iş var birden geldi demek ha. Dikkatli ol başına bir şey gelmesin.
Eğer seviyorsan kabul et. Adam emek vermiş ve ailesini ikna etmiş.
Aileyi nasıl ikna etmiş ki istemeyen biriymiş edeceklerse niye kabul etmediler ilişki varken. Bence sen geri dönme. Bırakan yine bırakır güven olmaz
Bir hafta ayrı kaldık ayrı kaldığım sürece çok üzüldüğünü görünce biz arkandayız demişler
Geri dönüp öyle bir hata yapma.
Barıştık ama beni çok sevdiğini Söyledi yapamadığını söyledi
İlk başta seni terk etmiş. Sevseydi terk etmezdi.
Neden geri döndü peki
Onu b ilemiyorum.
Öncesinde kavga etmiştik bana canımı yakmak için söylediğini söyledi ama bu tarz şeyler söylenir mi
O adamdan bir şey olmaz unut onu.
İflah olmazsın bence, sen kabul et en iyisi hayatın kararsın
Neden açıksın diye mi
Aile başta haklı karar vermiş kadının kocasının saçını görmesiyle yetinmeyip başka erkekler için günaha girmesinin aldatmaktan ne farkı var Allah yaşatmasın ben olsam ben de oğlum o boynuzu kabul edeceğine mirastan men ederdim mal olmamak gerek
Yani hemen kabul etmeleri normal mi
Değil mal cahillerden olabilirler inançlarından haberi olmayan
Koyu muhafazakarlar ama benimde kapanacagima ikna olp kabul etmişler
Valla hayatta kesin olan tek şey bilgin o mezara gireceğimiz. Kocana istediğini her şeyi giyersin. Başka haram erkekler için günaha girme. Bu sayede hem dünya evine girecek hem de ahirette cehennem ateşinden kurtulacaksın belki. Bak ben mavi yeşil gözlü beyaz tenli bir kızım saçlarımdan genetik olarak şanslıyım ve açık halim kapalı halimin kat katı güzeldir kızlar görünce bu sen misin derler ama kapalı halim de güzel. Ki benim açık halimi gösterecek bir kocam da yok şu an. Ama miraç hadiselerinden birinde cehennemde saçlarından asılan kadınların Allah’ın örtü emrini hafife alanlar olduğu söyleniyor ve bu Allah korkusundan ben mankene de benzesem açık olmam. Elbette açık halim daha çekici olacak ama ilerdeki kocama özel olsun başka sevmediğim erkeklerin beni açık görmeye hakkı yok.
Canim benim teşekkür ederim ama ikimizin bahsettiği seyler farklı
Dini inancın İslamsa aynı kanka. Sen Allah’ın emri olduğu için kapanabilirsin, sorduğun konu sanırım çocuğa güven olup olmayacağıydı bu çocuğa gelince böyle gidip gelene evet güven olmaz. Ama bir bakıp öyle şans vermelisin kendini kaptırmamalısın.🌸
Teşekkür ederim canım
Ailesi kral mi insanı siniflandirmak nedir yaa
Bilmiyorum
Bence uzak dur
ben hemen guvenme derım.
miras yoksa bende yokum de :)))
Bence yalan
sikitr et