daha önceden bir ilişkim olmuştu. ona fazla güvendim ve aldatıldım. şimdiyse hayatıma biri katılmıştı. bana dünyadaki en güzel kızmışım gibi davranıyor, bana prensesmişim gibi davranıyordu. ancak geçmiş ilişkiler konusu açıldığında ve daha önce bir şeyler yaşadın mı diye sorduğunda ona yalan söylemek istemedim ve gerçeği söyledim. çok pişman olduğumu, büyük bir hata yaptığımı söyledim ve ondan başka kimseyle olmadığımı söyledim. çok özür diledim kendisinden. buna rağmen bana çocuklarımın annesinin böyle biri olmasını kabul edemem, sana kız bile diyemiyorum dedi ve beni terk etti.
günlerdir ağlıyorum çok kötüyüm geçmişimde yaptığım hata geleceğimi de mahvetti. bana asla geri dönmez biliyorum ama hayatım boyunca yaşamadığım mutlulukları yaşattı bana. ne yapacam geri döndürebilir miyim kendisini? döndüremezsem nasıl unutacam lütfen akıl verin :(
Not: kendisi bakir bir erkekti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer