Sevgilim, ilkim olmadığı için beni terk etti. Geri döndürebilir miyim?

daha önceden bir ilişkim olmuştu. ona fazla güvendim ve aldatıldım. şimdiyse hayatıma biri katılmıştı. bana dünyadaki en güzel kızmışım gibi davranıyor, bana prensesmişim gibi davranıyordu. ancak geçmiş ilişkiler konusu açıldığında ve daha önce bir şeyler yaşadın mı diye sorduğunda ona yalan söylemek istemedim ve gerçeği söyledim. çok pişman olduğumu, büyük bir hata yaptığımı söyledim ve ondan başka kimseyle olmadığımı söyledim. çok özür diledim kendisinden. buna rağmen bana çocuklarımın annesinin böyle biri olmasını kabul edemem, sana kız bile diyemiyorum dedi ve beni terk etti.

günlerdir ağlıyorum çok kötüyüm geçmişimde yaptığım hata geleceğimi de mahvetti. bana asla geri dönmez biliyorum ama hayatım boyunca yaşamadığım mutlulukları yaşattı bana. ne yapacam geri döndürebilir miyim kendisini? döndüremezsem nasıl unutacam lütfen akıl verin :(

Not: kendisi bakir bir erkekti.

Sevgilim, ilkim olmadığı için beni terk etti. Geri döndürebilir miyim?
Cevapla