27 yaşındayım kimseyle konuşmuyorum yokluğunu bile hissetmiyorum normal mi?

Flörtüm yok adayım bile yok kimdeye yüz vermeyip konuşmuyorum zaten sosyal medya yalan dolan ama hiç de canım istemiyor bu arada 3 senedir ciddi bir ilişkim yok son 1 senedir de flörtüm dahi yok iyice duygusuz oldum sanırım hiç koymuyor bana anlayamadım

27 yaşındayım kimseyle konuşmuyorum yokluğunu bile hissetmiyorum normal mi?
Cevapla