30 yaşında olmama rağmen babamın evde olmadığı günlerde kendimi eksik ve yarım hissediyorum bu normal mi?

Babam evde olmadığında (işi dolayısıyla) çok eksik hissediyorum. Doğduğumdan beri ailemle beraberim. Ailenin bi üyesi bile olmadığında yüreğimde kocaman bi boşluk oluşuyor. Her daim beraber olalım istiyorum. Bu duygular bana zarar verir mi?

30 yaşında olmama rağmen babamın evde olmadığı günlerde kendimi eksik ve yarım hissediyorum bu normal mi?
Cevapla