27 yaşındayım, kimseye bir şey hissedemiyorum. Duygularımı mı kaybettim?

Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Hep doğru insan olsun, tam olsun, işimi buluyum ondan sonra diye beklerken. İşimi de buldum. Önceden etkilendiğim insanlar olmuştu. Şimdi kimseye bir şey hissedemiyorum. Herkeste beni iten bir şey oluyor. Sanki duygularım bitmiş gibi hissediyorum. Özledim o duyguyu. Tanıştığım insanlar var ama olmuyor çok çabalasa bile. Duygularımı mı kaybettim ben?

27 yaşındayım, kimseye bir şey hissedemiyorum. Duygularımı mı kaybettim?
Cevapla