29 yaşındayım, kimseye karşı bir şey hissedemiyorum. Ne yapmalıyım?

29 yaşındayım bu zamana kadar hiç ciddi ilişkim olmadı evlenmek istiyorum ama kimseye karşı bir şey hissedemiyorum şu an birisi var hayatımda karakter olarak çok iyi bana da çok değer veriyor evlenmek istiyor ama benim içimde hiç istek yok yaşımda geçiyor ondan daha iyisini bulamam diye düşünüyorum siz olsanız ne yapardınız

29 yaşındayım, kimseye karşı bir şey hissedemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla