Bu siteden tanışıp evlendik, şu an boşanma aşamasına geldik! Sizce bu evliliği kurtarabilir miyiz?

Yıllar önce bu site üzerinden sorduğum bir soruya cevap vermesiyle başlamıştı her şey. Daha sonrasında özelden konuştuk ve bir süre daha geçtikten sonra WhatsApp üzerinden konuşmaya devam ettik. Uzak mesafe ilişkisiydi bizimkisi ama pes etmedik, 4 sene boyunca sevgili kaldık. Bu 4 sene içerisinde hem ben onun şehrine, hem o benim şehrime geldi. Hatta aileler bile tanıştı, her şey çok güzeldi. Evlilik kararı aldık, evlendik. KizlarSoruyor'da bir yorum ile başlayan sohbet bizi evliliğe götürdü. Evlenmeden önce ki 4 senelik süreçte bana karşı sürekli canım, bitanem, aşkım, hayatım gibi kelimeler kullanan insan gitti, adımla seslenen bir insan oluştu başta. Sevgiliyken bir yere gitmeden önce birbirimizin iznini alırken, evlendikten sonra "sen bana karışamazsın" demeler başladı. Birbirini öfke anında alttan alan o iki insan gitti, her kavgada birbirine saygısızca küfürler eden iki insan türedi. Mutlu değilim arkadaşlar. Eve gelmek, aynı sofrada yemek yemek bile istemiyorum. Ben bir zamanlar eşimi görmek için otobüsle 18 saat yol giderdim. Sırf 5 dakika bile olsa göreyim diye. Şimdi aynı evdeyken bile eve gitmek istemiyorum. Karşıma alıp konuşmayı denedim, her konuşmada kendini haklı görmeye devam etti. Problem sende, ben gayet normalim, ben bir şey yapmadım demeye devam etti. Sizce biz bu evliliği kurtarabilir miyiz bu saatten sonra?

Bu siteden tanışıp evlendik, şu an boşanma aşamasına geldik! Sizce bu evliliği kurtarabilir miyiz?
Cevapla