AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Sabret bu ne hemen boşan bekleyın biraz adam seni aldattı mi 2 yüz bulamayınca hemen bosan
iyi yapmışsın abla , çıtır bulmuşsun dhghvfd
Hahahahha😂Benimki beni dolandirip terk etti sonra baska biri ile. evlendi ben hala taksit oduyorum bazi kadinlar cok sansli
@Senemay48 Sende mi çıtır buldun? 🙂
Benim ki 36 yasindaydi.
Kocan kimseye muhtaç olmak istemiyor yani seninde maaşınla onu ezbeni istemiyor farkında değilsin zor durum onun için l.
Sen kendine macera ariyosn ama yaşın itibari ile normal. emin ol ileride bu düşüncelerinden ayrılırsan pişman ayrilmazsan bir gülümseme ile hatırlayacaksın
Biz dünden beri konusuyoruz bu kadin hayatta bosanmaz bu kocadan köpek gibi seviyor adami 😂Sadece gec geliyor diye özleminde verdigi duygu ile sinirli ve biraz fazla ilgi bekleyen biri gibi
Normal kadınlar olgunla oluyo sen neden genç ile olmayacaksın
Hayatın olağan çizgisini geçince eksikler göze batıyor ne yazık ki
Senin tam kafanın karışacağı dönemler bunlar zaten. Sabırlı ol hızlı kararlar verme yeter.
Senin ekine bakmayan gül gibi koca bulmuşsun öp başının sütüne koy
Birbirlerini sevmisler ise mutlu olmaya bakmalilar bence de.
Kıymet bilmemek böyle bişi saygı duyulmalı bence erkeğe
Seviyorum diyor ama bence kendince sorun etmiş yas farkini ya da arkadaslari v. s doldurmus olabilir.4 ay once dogum yapmis biri pek saglikli dusunemez
Buna benzer Bi sürü şey olabilir akıllı insanlar mantıklı kararlar alır bırak kendileri düşünsün bence
rahatlikla bosanabilirsin, bu senin hakkin ve sana kimse engel olamaz. boşa gitsin, eger mutlu degilsen.
Madem boşanmayı düşüneceksin niye evlendin kendinden küçük biriyle? Sizin gibilere evlilik eğitimi verilmeli
Ne kadar süredir evlisiniz ve ne kadar süredir var bu sorunlar
15 ay oldu evleneli.
Kendi ayakları üzerinde duramayışı ve senin duruşun ilişkide yıpratıcı olan kısım. Ortada sevgi ve aşk varsa, ve heleki 4 aylık bir bebek varsa çözüm odaklı olmak gerek. Alıp karşına ne istediğini ve nasıl bir çözüm ürettiğini belirtmen ve ne hissettiğini söylemen gerek. Ortak bir seyler yapıp kazanc elde etmek gibi. O da kendini ise yarar görür. Ve beraber vakit gecirirsinşz yanında olur
e 20 yaşında okuck tabi napsın bir ömür amele mi olsun
Çıtır bulmuşsun kendine otur oturduğun yerde ya djdkxkx
Çok saçma olmuş ama sizin gibi olgun birisinin küçük biriyle evlenmesi saçma olmus
En iyisi boşanmak sizin için büyük bir hata yapmışsınız
Madem sorunlar vardı niye pat diye hamile kaldın bekleseydin
O yasta ki erkekler beklemez bacım yapıştirir gecer
Tek kişinin isteğine ni bağlı bunlar ayrıca ne alaka herkesin fikirleri baska
Başka da yani 2 tarafta istemis demek ki cocugu yanlis anlama ama bazen o anki zevkle başı sonu dusunulmuyor.
Cocugu kullandiktan cocuk yaptiktan sonra. Acaba baska olgun yasitin erkek ariyor olma.
Ne alaka baskasindan cocuk yapamaz miydi?
Kadın yanımda kal kocalık yap beni doyur yeter derken ergenin derdine bak
Şansın yok
Onu demek istemiyorum. tabi ki sadece hep birlikte vakit gecirmek. istiyorum.
Onu demen de normal ki
Keşke çocuk yapmasaydın
Çocuğum benim en değerli varlığim , canımdan can onun için asla keşke yapmasaydım diye bir seyi aklımdan bile geçirmem.
Iyi bari kaç güne bir birlikte oluyorsunuz
Iyi de bundan sizene?
Ya uyumsuzluk var ve bu evliliğin her alanına yansır
Niye evlendiğin kişinin hayatını mahvediyorsun?
Ben mahfetmiyorum. Benim sadece kafam cok karisik ben ona kötü bir sey yapmiyorum, yapamam.
çocuksu halleri yordu seni galiba
Çocuksu degil ama bilmiyorum. karmakarisigim.
sertleşmeye ne dersin
dertlesmeye
?
net haksızsın bu konuda
Sabredin, her şey güzel olacak.
Aklın hala eski nişanlın da mı
Nereye gidiyor anlamadim
Sevgi karın doyurmuyor
Allah yardımcınız olsun
Mutlu değilsen boşanmanın bir yolunu bul
40 yaşında biriyle evlenip durumu dengele
Olmaz yaşa gitsin
Cidden nasıl bu kadar acele ettin 😡
Çoluk çocukla ne işin var
Belki de kimse de bulamadigini buldu.
Çocuk oyuncağı mı bulmuş
Çocuk yaptigina göre çokta cocuk değilmis bence.
Kedi köpek de ürüyor sonuçta
Üremek icinde belli bir yasa gekmek gerekiyor bence. Ve adam okuyor, calisiyor ek is yapiyor karisinin parasini yemiyor bence akil yasta degil basta. Benim eski nisanlim beni borca soktu dolandirdi gitti baskasi ile evlendi.
Aklı başa getiren de yaştır. 20 yaşındaki çocukta ne akıl olacak ne tecrübe olacak. Bak sen de ergenliğin vermiş olduğu tecrübesizliğe kapılıp dolandırılmışsın. Yaşın olgun olsaydı bunlar başına gelmezdi
Katilmiyorum
Ben gecen sene dolandirildim Şu an 30 yasindayim nisanlim 36 yasindaydi ne ergenligi.
30 yaşında bile tecrübesiz olunabiliyor demek ki. Biz 20 yaşından söz ediyoruz. Zaten soru sahibi de hata yaptığını kabul etmiş. Boş bir tartışma bu
Tartisma degil sizin fikrinize katilmiyorum dedim. Siz dediniz diye dogru olmuyor ki. Sizin fikriniz o benim ki bu.
Tecrübenin daha önemli olduğunu zamanla anlarsın
işi okulu ailesinden maddi destek alması seni niye yıprattı
Sen hatayı en başta yapmışsın ablacım yiaahh.
Olmuş artık olan ayrılınca ne planın
bunları bilerek evlendin
Uzmandan yardım almalısın
Zor bir durum gerçekten
Ama cakiskan nrguzel evde otursa dahami iyi
Geleceğe yatırım yapmışsın pes etme devam et
Yatirim dogurdugu cocuk mu
Sen ne işle meşgulsun
Peyzaj mimariyim, belediye de calisiyorum.
Zaten biliyordun bunun çocuk olduğunu sonradan problem etmen haksızlık olmuş biraz
Çocuk diyorsunuz ama o delikanlinin yaptigini bu yasimda ben yapamam.. Hem eş, hem baba hem okul , hem iş hem ek iş fedakar ve duzgun bir insana benziyor bence.
Sevmeseler evlenmezlerdi ustune birde cocuk. Demek ki cocukta olgun yoksa meslek sahibi kadin bakmazdi ona.
Belkide doğru diyosun ama kadın sitem ediyor
Trol soru ve bircok cevap ilginc
Ben pek troll olduğunu düşünmüyorum çünkü benzer örnek vardı benimde cevremde. yani gerçek olabilir
30 yasindaki kadin duygusal dusunur de 20 yasindaki erkek cinsel dusunur kadin bunun farkinda olarak hayatini birlestirmez bana trol geldi
Trol oldugunu dusunebilirsin ama değil ve ispatta edemem ne yazik ki bu mecrada.. Benim kendimin bile bu sekilde bir evlilik yapacagim aklima gelmezdi ama oldu.
Şimdi evinde otur mu diyorsun ona :)
Zaten calışıyor ailesi de maddi destek oluyor sürekli gece calismasina gerek yok diyorum.
O ne diyor?
Kabul etmiyor..
canım ya çok ergence bi hareket :) soğusan da haklısın bir şey diyemez bence
Adamin bu kadının parasini yemeyip ek ise gtmesi mi ergence siz karı parasi yemeye alistiniz anlasilan beyfendi
Olayı nasıl çarpıtıyorsun kadın ek iş istemiyor zaman vakit geçirmek istiyorum diyor? Çarpıtma hemen
@Senemay48 👏🏻👏🏻
Carpirmiyorum ama yani ergen mergen demeniz hoş degil. Sonucta calisiyor kazaniyor karisinin eline bakmiyor bos durmuyor.
Öyle uyarsan bir şey demem ama az önceki dediğin şekil çok farklı :)
Boşanma bana gel hayatim
Ah.. lak yoksunu.
Yani senden para almaya çekiniyor bence
şimdi büyüt 2 çocuğu
Çıtır penis seviyorsun demek ki iyi iyi
İyy utanmiyor musun evli cocuklu kadina bunu demeye.
@Senemay48 Sende öyle değil misin
Adamin penisinden sanane mesela
@Senemay48 Sen meraklısın sen büyük seviyorsun
Senin paranı almak istemiyor
nasil denk getirdin abla
😂😂😂Ahahah
Arada 10 yas var
9 yas evet
Aile flan taniyormuydu birbirlerini
Sabret düzeltmeye calis
Çocuğu harcamissin yazık etmişsin.
Fb bul kendine mesela bn
Selam onla çözmedinmi
Boşanma
Çok genç biri ile evlenmişsin zor
İsin zor
Aldat onu.
Asıl seni uzen ne
ayrıl
Her sorun çözülecek diye bir şart yok