3 yıllık evliyim, çocuğumuz olmuyor. Ne yapacağız?

Merhaba ben 3 yıllık evliyim 2 yıldır korunmuyoruz... İnanın ağlayarak yazıyorum bu satırları eşimde bende ikimizde doktora gittik hiç bir sorun çıkmadı yumurtalıkların aktif dedi eşimin spreminde de bişey çıkmadı doktorlar aşılama ya da tüp bebek öneriyor inanın her ay adet olmayayayım diye dualar ediyorum her namazımda o kadar çok istiyorum ki çocuk görünce bile içim gidiyor artık kendim okul öncesi öğretmeniyim içim gidiyor.. ne yapacağımı bilemiyorum tedavi istemiyorum hiç bir sorun yokken eşim ağır hastalık geçirdi verem oldu ben tümör ameliyatı geçirdim hep hastalıkla mücadele ettik hep hastalıkla imtihan edildik artık inanin bişeylerle mücadele edecek takatimiz kalmadı. Bugün regl oldum hüngür hüngür ağladım eşimle sarılıp ağladık o kadar üzülüyorum ki. Etrafımızdaki herkes çocuk yokmu diyor benim çocuğumun olmadığını söylüyorlar birbirlerine kaynanamın akrabaları adım kısıra çıktı 1 sene bilinçli istemedik şimdide olmuyor , Allah rızası için sizlerden dua istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapabiliriz , olması için tavsiyeleriniz var mı yorum yapanlardan Allah razı olsun inşallah...♥️🤲🏻
3 yıllık evliyim, çocuğumuz olmuyor. Ne yapacağız?
Cevapla