Yaşım 30 evlenip boşandım bir cocugum var yolumu çizmekte zorlanıyorum ne yapmaliyim?

şu an ucretli ögretmenlik yapıyorum bizim bölümün atamasi 85 lerde ve benim puanım düşük geldi sizce kendi bolumumu bırakıp memurluğa mi hazrlansam yarım gün ders calisabiliyorum

Yaşım 30 evlenip boşandım bir cocugum var yolumu çizmekte zorlanıyorum ne yapmaliyim?
Cevapla