Sevdiğim çocuk beni üzdü ben de yakın arkadaşlarıyla takıldım, kötü olan ben miyim?

Aşıktım ona takılalım çekti buna razı gelcek kadar seviyordum takıldık ama ben en azından ilgi bekledim sevgi olmasa bile takılır takılmaz gitti o kadar kadınlığıma dokundu ki seninim ful sendeyim seni çok istiyorumlarla gidip popon kaldırdım başlarda. arkasından beni öylece bırakınca onu deli etmek için başka biriyle sokakta gezdim küçük bir yer ve beni gördü. arkamdan laf yaptı başka erkeklerle dolanıyor bana aşıktı hani güya dedi kızdı. benim yaptığımın aynını yapıp gözüme soktu bir günlük kızla. bende oyunu büyüttüm en yakın iki arkadaşıyla takıldım. ne kadar zehirli ve duygusuz bir iletişim bu ya. artık kendime saygımı kaybetmek üzereyim lütfen hakaret etmeden bana yardım edecek şeyler söyler misiniz
Sevdiğim çocuk beni üzdü ben de yakın arkadaşlarıyla takıldım, kötü olan ben miyim?
Cevapla